יום שבת, 25 ביוני 2016

חיפוש עבודה בנתניה



נתניה היא ללא ספק אחת הערים המתפתחות בשנים האחרונות בישראל ונחשבת גם לאחת הערים היפות. זוגות צעירים רבים עוברים לנתניה מצד אחד מתוך הרצון להישאר קרובים למרכז הארץ, הרי נתניה בלי הפקקים נמצאת במרחק מצחיק של רק 30 דקות מתל אביב ומצד שני רוצים לגור בעיר שיש בה הכל וקל מאוד למצוא בה עבודה.

העיר נתניה היא העיר השמינית באוכלוסייתה בארץ. בעיר מתפתחים שלל פרויקטים במגוון תחומים החל מפרויקט של עיר ללא אלימות בתחום החינוך ועד בניית פארקים וגנים לאומיים כחלק מפרויקטי נדל״ן מדהימים ברחבי העיר. נתניה מציעה חינוך ברמה גבוהה בכל הגילאים, יש בה מגוון של מרכזי ספורט וחוגים, אגודות ספורט והיא אף נחשבת לעיר של תיירות בה יש את הטיילת המדהימה ששופצה לאחרונה, חופים, פארקים ושמורות טבע, מוזיאונים ושלל גלריות. מסיבה זו לא רק שכדאי לגור בנתניה, אלא גם כדאי מאוד לעבוד בה והיא מציעה קשת רחבה של משרות לכולם - סטודנטים, בוגרי תואר ראשון ושני, משרות זמניות לילדים בתיכון, משרות הנדסה, הייטק ועוד.

משרות בנתניה

אם תיכנסו לפייסבוק למשל ותחפשו עמוד שנקרא חיפוש עבודה בנתניה כאן מפרסמים עבודות, תוכלו להיחשף למגוון משרות. רוב המשרות המוצעות בדף הזה הספציפי הן משרות זמניות דוגמת דיילות קידום מכירות, אחראי/ת משמרת, מלצר/ית, ברמן/ית לבתי קפה ומסעדות, משרות גננות לגני ילדים ועוד. בנוסף, ניתן להצטרף לאפליקציה המצליחה iPerHour  ולחפש עבודה לפי מרחק גיאוגרפי. האינטרנט יכול לחסוך לנו זמן רב בחיפוש ואיתור אחר המשרה שאנו מחפשים, רק כדאי לעשות את החיפוש ברשת בצורה יעילה ולנצל את יתרונותיה של רשת האינטרנט לטובתנו.

טיפים לחיפוש עבודה בנתניה ברשת

1.         אל תרשמו ליותר משלושה אתרים, זה עלול לסבך אתכם.
2.         הגדירו לעצמכם שעות קבועות ביום בהן אתם מקדישים תשומת לב לאיתור משרות ושליחת קורות חיים.
3.         כתבו בדף הפייסבוק האישי שלכם אילו משרות אתם מחפשים ובקשו מחברים לשתף.

4.         רשמו על דף לבן מהם הדברים הכי חשובים לכם במשרה החדשה שלכם מבחינת שעות, שכר, קרבה לבית ועוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה